Dyntell ERP - sistem de gestiune integrată
a resurselor întreprinderii

Sistem ERP dezvoltat intern

Echipa de 100 de profesioniști ai companiei noastre se ocupă intern de sistemul nostru de  gestiune integrată Dyntell ERP, astfel putem gestiona software-ul rapid și eficient, asigurând clienților noștri suport tehnic în limba română, prin telefon, e-mail sau chiar personal.

Politica de licență și asistență a sistemului nostru ERP a fost concepută flexibil, luând în considerare nevoile și oportunitățile companiilor care își desfășoară activitatea în România.

Flexibilitatea și gradul de utilizare sunt în centrul filozofiei noastre de proiectare a sistemului de gestiune integrată, astfel încât clienții noștri să se poată concentra asupra propriilor activități și să externalizeze asistența tehnică.

Soluții adaptate pentru fiecare industrie

Industrie ușoară și producție unicate

Industrie ușoară și producție unicate

Antecalculaţie şi cost producţie precise. Producţie supravegheată.
VEZI MAI MULT

Sectorul Comercial

SECTOR COMERCIAL

Managementul precis şi simplu al stocurilor. Sprijinirea agenţilor de vânzări. Creşterea marjei de profit.
VEZI MAI MULT

Project management și service

Project management și service

Management eficient al proiectelor sau sarcinilor individuale. Modul aferent activităților și angajaților în scopuri de service.
VEZI MAI MULT

40 de module, 3.000 de funcții, milioane de opțiuni de setare

Sistemul de gestiune integrată Dyntell ERP acoperă între 80-95% din procesele specifice industriei, fără a fi nevoie de dezvoltare personalizată.

Nu este nevoie de upgrade-uri costisitoare atâta vreme cât găsim procesele și funcțiile potrivite din milioanele de opțiuni de configurare în timpul evaluării procesului și finalizării planului sistemului.

Securitatea operațională și stabilitatea sistemului nostru ERP sunt menținute chiar și în cazul actualizărilor și îmbunătățirilor individuale. Datorită modularizării, îmbunătățirile aduse într-un modul sau chiar într-un nou modul nu afectează în mod direct funcționarea celorlalte module conexe, astfel încât funcționarea se desfășoară fără probleme chiar și în faza de testare.

Integrare

În linia sistemelor de gestiune a întreprinderii, am proiectat soluția noastră ERP astfel încât fiecare modul să se poată conecta la alte sisteme ERP deținute de companie. Desigur, clienții noștri primesc în continuare suportul software potrivit pentru procese. (În cazuri extreme, din cauza lipsei a 1-2 module, nu este necesar să se înlocuiască întregul sistem existent anterior, proces care ar putea provoca pierderi financiare și organizaționale semnificative, dacă celelalte module ale sistemului ERP deja implementat funcționează bine).

În plus, este posibil să centralizați datele generate de utilajele, echipamentele și dispozitivele utilizate în producție în sistemul ERP, astfel încât procesele de producție să poată fi urmărite și online.

Acces web, aplicație mobilă

Este o solicitare obișnuită ca managerii ocupați să poată accesa anumite elemente ale sistemului dintr-un browser, oriunde s-ar afla. Urmăm și această tendință, astfel încât funcționalitățile specifice ERP să poată fi accesate dintr-un browser sau o aplicație mobilă. La cerere, putem furniza, de asemenea, orice element al sistemului nostru ERP Dyntell sub formă de aplicație mobilă sau acces web. 

Creanțe, CRM, date despre planuri, urmărirea producției, declarații, sistem reprezentativ pentru zonă, date din registrul general, sunt doar câteva exemple de funcționalități disponibile pe web. Esența acestor îmbunătățiri este că punem la dispoziție datele existente de oriunde și, în funcție de nivelul de acces, utilizatorul poate citi, edita aceste date sau chiar adăuga altele noi. Această facilitate relevă tendința spre „compania mobilă”, datele vor fi mai ușor accesibile de la distanță, cu toate acestea, sistemul închis, operațiunile și activitățile monitorizate continuu ale utilizatorilor se vor menține neschimbate.

Peste 300.000 de ore de dezvoltare,
peste 250 de proiecte livrate cu succes

Transparența în parteneriate pe termen lung, evoluția echipei în cei 21 de ani de activitate, o cifră de afaceri în creștere și experiența internațională susțin dezvoltarea continuă a Dyntell ERP. Proiectele derulate în România, Ungaria si Statele Unite ale Americii au asigurat experiența si îmbunătățirea continue pentru ca sistemul nostru să ofere ceea ce are nevoie compania dumneavoastră. 

Pste 95% din îmbunătățirile solicitate vor fi incluse în versiunea de sistem „comună”, astfel încât, experiența ERP acumulată în SUA va fi integrată în versiunea europeană aducând un plus de valoare companiei dumneavoastră.

Suntem parteneri în orice proiect dedicat creșterii companiei dvs. și oferim consultanță de anvergură pentru aceasta, fie că este vorba de consultanți de business, analiști financiari sau alte specializări din zona tehnică.

Peste 100 de profesioniști calificați în consultanță, dezvoltare și administrare, suport tehnic garantează că nu veți fi niciodată singuri în utilizarea sistemului, chiar și după implementarea și punerea în funcțiune a acestuia. În perioada de funcționare live, oferim un audit gratuit prin care verificăm realizarea obiectivelor implementării sistemului, identificăm direcțiile de dezvoltare și evoluție ulterioară.

Sistem de gestiune integrată ușor de învățat

Două aspecte importante în dezvoltarea sistemului Dyntell ERP sunt experiența utilizatorului și ușurința în utilizare. Angajații care au folosit anterior cel puțin o foaie de calcul Excel pot învăța cu ușurință trucurile utilizării software-ului nostru de gestiune integrată a resurselor întreprinderii. 

80% din mediul de utilizare a sistemului nostru ERP constă din elemente recurente, astfel încât utilizatorul nu trebuie să învețe tipurile de ecran și structurile de module separate. Structura ecranului, construită pe o logică consistentă, este de asemenea ușor de stăpânit pentru cei care nu trăiesc în lumea IT. La cererea utilizatorului, pot fi create și interfețe mai curate și mai simple, cu doar câteva câmpuri și câteva taste funcționale care sunt absolut necesare pentru a gestiona un anumit proces, astfel încât angajații trebuie să se concentreze doar pe propria lor muncă.

În sistemul nostru ERP, interfețele de informații de gestiune pot fi recuperate fie pe un grafic, într-o vizualizare a foilor de calcul sau pe un dispozitiv mobil, făcându-le ușor transparente și evidențiind doar informațiile relevante. Aceste declarații/rapoarte pot fi salvate sau, în cazul unei setări ciclice, sistemul vă va trimite automat un e-mail bazat pe un șablon definit specific, astfel încât acest proces nu solicită munca suplimentară a angajaților în organizație.

Ce aduce nou iERP?

Termenul  iERP se referă la un sistem inteligent de gestiune a resurselor unei companii.

Concepţia dezvoltată de Dyntell nu este numai un joc de cuvinte, ci o tehnologie nouă ce asigură suport decizional conducerii companiei.

Până acum soluţiile de business intelligence au fost privite ca sisteme distincte, care se adaugă sistemelor de gestiune a tranzacţiilor și analizează separat informaţiile agregate ale afacerii.

Soluțiile de business intelligence au evoluat de la instrumentele greoaie de analiză la programe software cu tablou de bord centralizat, ușor de utilizat, atractive, apărute pe platforme web şi adaptate dispozitivelor mobile, la versiuni cu un timp de răspuns rapid, cu interfață facilă sau sisteme BI cu suport de colaborare – generaţia 3 (Business Intelligence). În tot acest timp, ERP-ul a rămas neschimbat, iar analiza datelor din bazele de date distincte din ERP a rămas în continuare privilegiul liderilor.

Numele Dyntell a fost creat prin fuziunea termenilor "Dynamic" şi "Intelligence". Conceptul de iERP dinamic dezvoltat de firma noastră este un pas firesc către unificarea sistemelor de gestiune şi a soluțiilor de business intelligence.

În a doua parte a anului 2010 a devenit clar că liderii companiei primesc un flux mare de date dar nu au timp să cerceteze datele ERP-ului și să facă deducții privind tendinţele.

În acelaşi timp, solicită propuneri de la șefii de departamente, care, în condițiile absenţei unei infrastructuri automatizate, generează rapoarte manual, cu ajutorul tabelelor Excel, în care  importă date din surse multiple. Acest mod de lucru presupune eforturi mari, de lungă durată și reluarea procesului manual de fiecare dată. O altă schimbare importanta in abordarea noastră este asigurarea accesului la informaţiile de business către toți utilizatorii de date, față de trecut când erau asociate cu nivelul superior al managementului. Din punctul nostru de vedere unele segmente de informaţii ar trebui puse la dispoziţia fiecărui utilizator, ca parte a ERP-ului, printr-o gestionare corectă a drepturilor de utilizator al instrumentului. Datele/informaţiile culese trebuie să fie utilizabile în cadrul companiei sau să poată fi publicate pe canalele interne sau externe relevante.

SOLICITARE PREZENTARE

Colegii noștri au plăcerea de a vă prezenta sistemul nostru, pentru ca D-voastră să puteți aprofunda soluțiile noastre. Puteți selecta între consultația telefonică, conectarea la calculator sau consultația personală.

Managementul companiei trebuie să se asigure că folosește eficient instrumente moderne care se integrează ușor pentru funcţionarea şi succesul companiei sale.

Nu de puține ori suntem în situația de a “stinge incendii”, de a rezolva crize de moment, dar cea mai mare parte din timpul nostru trebuie să fie alocată prevenirii şi planificării.

Sistemul iERP (ERP+BI) creat de Dyntell a păstrat proprietăţile benefice ale generaţiilor precedente ale ERP-ului, respectiv BI-ului, şi în plus au mai fost integrate şi procesele de workflow şi suport decizional. După implementarea iERP-ului trebuie să ținem cont de datele istorice apărute înaintea perioadei iERP-ului,  fiind posibilă preluarea datelor în iERP provenite din sisteme diferite, independente de iERP, prelucrarea acestora. Astfel, nu mai există sisteme “cataleptice” (morte apparente) sau ”insulare”.

iERP-ul monitorizează datele generate în cadrul afacerii, şapte zile din şapte, 24/24, în mai multe baze de date separate simultan. Dacă sistemul detectează informații care diferă de normă sau dacă apar variații periculoase, managerii și / sau personalul corespunzător sunt informați imediat despre incident. Pe de altă parte oferă posibilitatea ca utilizatorul să intervină imediat, din sistemul de gestiune.  În acest fel, problemele actuale pot fi rezolvate rapid și eficient, în același timp fiind prevenită „stingerea incendiilor”, costisitoare și consumatoare de timp.

De exemplu, dacă în conformitate cu anii precedenți, o comandă pentru un anumit produs va crește în luna următoare, dar cantitatea de materii prime pentru producție este insuficientă, va fi trimis un mesaj. Sau persoana de vânzări corespunzătoare poate fi notificată dacă, la sfârșitul lunii mai, ar trebui să apeleze un dealer care nu a reușit să comande produsele sezoniere cele mai bine vândute pentru lunile de vară. Aceasta numim noi un sistem de gestiune inteligentă dinamică = iERP.

Desigur iERP-ul, pe lângă analiza datelor trecute, cu ajutorul modelelor informaţiilor anurilor precedente, are capacitatea de a prognoza rezultatele viitoare așteptate pe baza modelelor de date din anii trecuți și poate notifica utilizatorii corespunzători.

SFATURI PENTRU SELECTAREA UNUI ERP

Alegerea sistemului corect de gestiune integrată (ERP) nu a fost niciodată atât de complexă. Citiți sfaturile noastre pentru a alege software-ul potrivit pentru afacerea dvs. și pentru a evita capcanele obișnuite.

Referințe