Vânzare

„Dacă vă uitați la ceas pentru o întârziere a trenului, atunci fie trenul, fie ceasul dvs. nu este elvețian”.

Fiabilitatea este esențială pentru satisfacția clienților. Cu sistemul de gestiune integrată Dyntell ERP, vă puteți îndeplini obligațiile față de clienții dvs. cu o precizie remarcabilă. Vă garantăm că sistemul ERP face ca fiecare aspect al serviciului pentru clienți să fie ușor și fiabil, de la ofertă până la încasarea banilor.

Serviciu profesional pentru clienți

  • Pentru orice tarifare individuală complexă, programul garantează 100% conformitatea contractului.
  • De asemenea, puteți verifica linia de credit a cumpărătorului în timp ce efectuați o comandă.
  • Puteți chiar să trimiteți partenerului dvs. o ofertă ilustrată cu o imagine color.
  • Puteți trimite prin e-mail documente de înaltă calitate într-o clipă.
  • Magazinul dvs. web cu integrare ERP va genera bani pentru dvs. fără niciun efort suplimentar.
  • Echipat cu date istorice și informații actualizate, puteți fi pregătiți să negociați cu clienții dvs., cărora le puteți arăta chiar și grafice pe baza statisticilor clienților pe iPad.

Muncă organizată, precisă

  • Puteți să vă ordonați înregistrările contractuale.
  • Veți avea conturi conforme cu UE și conturi de avans.
  • Puteți crea documente în loturi, automat și temporizat, economisind până la 90% timp.
  • Puteți beneficia de asistență pentru computer pentru a gestiona reclamațiile.
  • Procesele de vânzare sunt complet integrate cu CRM și alte module ale sistemului ERP.

Securitate financiară

  • Puteți gestiona o multitudine de promoții și prețuri în mod transparent.
  • Puteți încredința software-ului monitorizarea marjei, care are un efect stabilizator asupra profiturilor.
  • Puteți gestiona comisioane și reduceri la nivel de articol și document.
  • Puteți gestiona agenții mobili cu responsabilitate deplină.

Vânzare

  • Puteți gestiona listele de prețuri în număr nelimitat de categorii.
  • Puteți atribui prețuri perioadelor, companiilor sau grupurilor de companii, articolelor și grupurilor de articole, fixe sau în funcție de valoare sau cantitate.
  • Cotațiile dvs. către clienți sunt bine formulate și rapide.
  • Puteți adăuga reguli de stabilire a numărului de documente care ies.
  • Sistemul gestionează comisioane, returnări, vânzări pe bază de comisioane, contracte-cadru.
  • Cu un singur clic, puteți obține documente diverse, cum ar fi o factură de ieșire dintr-o comandă sau un bon de livrare din ieșiri.
  • Puteți vizualiza istoricul articolului în timp ce înregistrați un document.
  • Puteți captura multe documente de același tip la rând, foarte rapid, pe care le puteți trimite clienților dvs. imediat prin e-mail.
  • Conturile dvs. de ieșire satisfac toate nevoile specifice. Puteți factura în bloc în mod regulat, chiar și automat. Se pot seta:
    • conturi de schimb valutar și de export cu gestionare automată a cursului de schimb, șabloane de conturi multilingve,
    • conturi circulare pentru mai mulți parteneri în același timp,
    • facturi pro forma,
    • conturi de avans.
  • Puteți adăuga câmpuri suplimentare la orice document de vânzare.
  • De asemenea, puteți crea orice tip de document nou.
  • Puteți exporta documente din sistemul dvs. pentru prelucrarea ulterioară a datelor (de exemplu, la contabil)
  • Puteți importa documente în sistemul dvs. dacă acestea sunt disponibile electronic.
  • Raportarea ratelor dobânzii se bazează pe dobânzile curente.
  • Puteți vizualiza tranzacțiile de documente înregistrate în orice moment cu permisiunile corespunzătoare.
  • Comenzile clienților dvs. pot fi utilizate ca bază pentru comenzile plasate online.
  • Lista de deficiențe asigură faptul că niciunul dintre clienții dvs. nu rămâne neservit.
  • Puteți atribui documentele dvs. unui proiect, astfel încât proiectul să poată fi analizat unitar.
  • Puteți solicita un raport privind îndeplinirea comenzilor de vânzare.
  • Din listele de top, puteți afla despre cei mai mari clienți și despre cele mai bine vândute articole.
  • O conexiune EDI sau un portal web B2B ajută la schimbul de date cu clienții.