Managementul stocurilor

Stocul este un rău necesar. Cu toate acestea, inventarul excesiv sau incomplet este un rău inutil. Sistemul ERP vă ajută să vă mențineți stocul la un nivel optim în orice moment, luând în considerare dinamica oportunităților de cumpărare și nevoile de utilizare.

Ne adaptăm la dimensiunea kitului dvs. și la nevoile dvs. tehnice:

  • Puteți gestiona orice număr de depozite în locații multiple.
  • Puteți deține stocuri de comisioane și loturi.
  • Puteți urmări articolele dvs. simplu sau în funcție de locație, chiar și cu o hartă grafică a stocului.
  • Puteți identifica articole în mod tradițional sau prin cod de bare.
  • Puteți înregistra mișcări materiale cu un stilou sau un dispozitiv mobil inteligent.

De asemenea, nu veți avea probleme cu următoarele sarcini:

  • Un articol poate fi înregistrat în mai multe unități de ambalare.
  • De asemenea, vă puteți înregistra după lot, număr LOT și număr de serie unic.
  • Puteți separa pachetele unitare, dar inventarul dvs. rămâne corect.
  • Puteți evalua stocul în funcție de FIFO, LIFO sau prețul mediu ponderat.
  • Puteți păstra produsele de schimb.

Managementul stocului

  • Puteți configura rezervarea stocului pentru comenzile de vânzare.
  • Programul susține comportamentul altor servicii decât articolele.
  • Puteți căuta rapid articolele dvs. după atributul sau apartenența la grup, chiar și cu un afișaj „copac articol”.
  • Puteți imprima un bilet de cumpărare.
  • Puteți gestiona un nivel minim și unul maxim de inventar.
  • Puteți solicita un calcul al nivelului optim de inventar.
  • Vă puteți gestiona clienții, furnizorii după articol, puteți utiliza și codurile articolelor pentru fiecare furnizor și per client (cod străin).
  • De asemenea, vă puteți gestiona și evalua articolele în diferite unități de măsură.
  • Puteți monitoriza viteza de rotație a fiecărui element.
  • Aveți opțiunea de a activa un inventar negativ dacă serviciul prompt pentru clienți o solicită.
  • Puteți ține evidența claselor de calitate.
  • Puteți crea sortimente.
  • Puteți imprima etichete cu un cod de bare.
  • Există o funcție de stand pentru băuturi.
  • Se pot planifica trasee de îndepărtare și depozitare optime. Tăvi speciale pot fi proiectate pentru obiecte în mișcare rapidă.
  • Funcția de punere în funcțiune va face pregătirea livrării mai organizată.
  • Problemele dvs. de ambalare și manipulare a ambalajelor sunt rezolvate.
  • Puteți monitoriza data de expirare a articolelor dvs.