Soluție mobilă pentru vânzări

Dacă personalul dvs. de vânzări folosește sistemul nostru de gestiune integrată, poate accesa informațiile de vânzări de oriunde, oricând folosind dispozitivele mobile. Modulul de vânzări mobile ERP al Dyntell oferă o interfață prietenoasă și ușor de utilizat. Sistemul nostru ERP este practic independent de dispozitiv: poate funcționa pe diferite tipuri de dispozitive și telefoane inteligente. 

Cât timp permiteți lucrurilor să meargă în direcția greșită?

Avantajele soluției mobile pentru vânzări:

  • Angajații dvs. pot face vânzări la fața locului oriunde și oricând, utilizând un dispozitiv mobil.
  • Clienții pot obține reduceri personalizate cu un control fiabil.
  • Gestionarea mișcărilor de inventar pentru vânzările mobile și inventarierea depozitelor în mișcare devine mai rapidă și mai fiabilă.
  • Agenții dvs. de vânzări pot imprima orice chitanță la fața locului cu o imprimantă plasată în mașină sau atașată la centură.
  • Ei pot vinde eficient și în zone în care nu există nici măcar o acoperire a rețelei mobile. Baza de date dintre dispozitivul mobil și serverul central poate fi sincronizată ulterior, atunci când se află în apropierea unei rețele.
  • De asemenea, puteți activa inventarul negativ pentru o gestionare fără probleme a situațiilor.
  • Angajații dvs. pot efectua operațiuni doar în conformitate cu autoritatea pe care o dețin.
  • Personalul dvs. de vânzări va lucra mai eficient și la un standard mai ridicat.

Software de management al afacerii Dyntell.SFA

Dacă personalul dvs. de vânzări folosește sistemul nostru de guvernanță corporativă, acesta poate accesa informațiile de vânzări de oriunde, oricând folosind dispozitivele mobile. Modulul de vânzări al sistemului de afaceri mobil Dyntell.ERP oferă o interfață prietenoasă și ușor de utilizat.

Sincronizare

Sistemul nostru de management al afacerii Dyntell.SFA își desfășoară singur activitatea în vânzări, dar, desigur, este posibil și schimbul de date cu o mașină centrală prin sincronizare. Astfel, chiar și cu sute de PDA-uri, liderii de afaceri au o viziune globală asupra inventarului agregat și a documentelor emise de fiecare sistem de management al afacerii PDA.

Avantajele sistemului nostru:

  • Angajații dvs. pot face vânzări la fața locului oriunde și oricând, utilizând un dispozitiv mobil.
  • Clienții pot primi reduceri personalizate cu licențe adecvate.
  • Gestionarea mișcărilor de inventar pentru vânzările mobile și inventarierea depozitelor în mișcare devine mai rapidă și mai sigură.
  • Agenții dvs. de vânzări pot imprima orice chitanță la fața locului cu o imprimantă plasată în mașină sau atașată la centură.
  • Ei pot vinde eficient și în zone în care nu există nici măcar o acoperire a rețelei mobile. Baza de date dintre dispozitivul mobil și serverul central poate fi sincronizată ulterior, atunci când se află în apropierea unei rețele.
  • De asemenea, puteți activa inventarul negativ pentru o gestionare fără probleme a situațiilor.
  • Angajații dvs. pot efectua operațiuni numai în conformitate cu autoritatea pe care o dețin.
  • Personalul dvs. de vânzări va lucra mai eficient și la un standard mai ridicat.

Cu sistemul Dyntell.SFA puteți implementa:

  • includerea unui articol,
  • articole, înregistrarea societăților comerciale,
  • înregistrarea categoriilor de preț,
  • venituri,
  • comenzi,
  • urmărirea îndeplinirii comenzilor,
  • pregătirea avizului de livrare,
  • crearea unei facturi,
  • pregătirea chitanței de venit,
  • inserarea de chitanțe multiple într-o chitanță de numerar,
  • decontarea financiară a documentului primit la fața locului,
  • gestionarea îndeplinirii parțiale a documentelor,
  • monitorizarea stocului,
  • sincronizarea datelor cu o mașină centrală,
  • imprimarea mai multor copii ale documentelor,
  • liste de top (articole, cumpărători).