CRM, proiect, corespondență

Cele șase faze ale proiectului

  • Entuziasm
  • Dezamăgire
  • Panică
  • Căutarea de țapi ispășitori
  • Pedepsirea inocenților
  • Decorarea campionilor

Ești sigur că angajații tăi lucrează cu eficiență maximă? Poți controla și asta?

CRM

Prioritatea oricărei afaceri este clientul. Dacă nu există clienți, nu există afaceri. Comunicați personal cu clientul dvs., prin telefon, poștă, fax, e-mail și, într-un caz fericit, semnează și un contract. Desigur, comunicați nu numai cu partenerii reali, ci și cu partenerii potențiali, concurența și autoritățile. Dacă rămâne corespondența scrisă, iar angajații au acces la ea, plecarea unui angajat cu cunoștințe despre subiect ar însemna un dezastru pentru companie. Folosind modulul CRM al sistemului ERP Dyntell, relațiile cu clienții sunt simplificate, iar urmărirea activității clienților și partajarea internă a informațiilor sunt rezolvate.

De asemenea puteți beneficia de:

  • Urmărirea evenimentelor companiei dvs., evenimente trecute și planificate.
  • Notarea informațiilor pentru angajat și pentru angajații companiei.
  • Calendar de prezentare generală cu vizualizări zilnice, săptămânale, lunare.
  • Stocarea contractelor și condițiilor acestora într-un mod structurat.
  • Generarea de e-mailuri către orice listă de adrese.
  • Asistență live pentru gestionarea campaniilor de comunicare internă
  • Baza de cunoștințe și sistemul de urmărire a problemelor.
  • Stocarea, înregistrarea și mutarea documentelor într-un mod ordonat și recuperabil.

Proiect

80% din proiectele eșuate de obicei eșuează din cauza deficiențelor de management. Organizați, gestionați și monitorizați progresul și costurile proiectelor dvs. Pentru un proiect complex, cu siguranță aveți nevoie de un software de gestionare a proiectelor. Puteți economisi multă muncă dacă acest software este, de asemenea, o parte integrantă a sistemului dvs. de guvernanță corporativă. Menținând costurile și veniturile actualizate pe proiect, puteți obține o creștere a profitului de până la 35%. Monitorizarea implementării planurilor și a sarcinilor delegate va avea, de asemenea, un efect pozitiv asupra satisfacției clienților.

  • Puteți gestiona și supraveghea proiecte.
  • Puteți gestiona sarcini împreună sau independent de un proiect.
  • Puteți utiliza biletele de lucru în scopuri contabile. 
  • Schemele de avertizare asigură că nicio sarcină nu scapă din termen.
  • O fișă de prezență a angajaților încorporată vă ajută să calculați costul lucrărilor la proiectul dvs. 
  • Pe baza fișei de prezență a mașinii, programul calculează costurile mașinii cheltuite pentru proiect.
  • Post-calculul automat vă arată în mod clar eficiența proiectului.
  • De asemenea, puteți vedea istoria completă a proiectului.
  • Datele dvs. confidențiale pot fi accesate numai de către persoane autorizate.
  • Schimbarea automată a indicatorilor de stare vă atrage atenția asupra tuturor funcțiilor noi.
  • Puteți urmări progresul proiectului în raport cu programul.
  • Sarcinile unice sau obișnuite, clasificate în funcție de urgență și importanță, pot fi delegate cu un singur clic și se indică când se apropie termenul limită.

Corespondenţă

Toată lumea folosește poșta electronică. Avantajul sistemului de poștă electronică integrat în sistemul de management al întreprinderii ERP constă în faptul că e-mailurile și fișierele anexate acestora devin parte a bazei de date, deci pot fi conectate direct la alte date, grupuri de date, de ex. cu partenerii, articolele, facturi, chitanțe, evenimente, proiecte.

Cum funcționează corespondența integrată cu ERP:

  • Sincronizarea e-mailurilor încorporate într-o cutie poștală existentă.
  • Crearea de foldere de e-mail necesare pentru organizație.
  • Transmiterea și primirea de e-mailuri către și de la orice adresă de e-mail existentă.
  • Înregistrarea mesajelor e-mail, astfel încât să poată fi conectate cu alte elemente ale sistemului.
  • Crearea unei sarcini pe baza e-mailului.
  • Administrarea unui eveniment pe baza unui e-mail specific.