Gestiunea Financiară și Contabilă

Gestiunea Financiară și Contabilă cu sistemul Dyntell ERPCea mai critică problemă pentru o afacere este  gestiunea financiară. Banii costă bani, iar banii provin doar din bani. Sistemul Dyntell ERP vă sprijină în gestionarea eficientă a operațiunilor financiare ale companiei dvs., oferindu-vă un set complet de soluții integrate pentru monitorizarea și optimizarea fluxului financiar.

Prețuri flexibile și gestionarea costurilor

Sistemul Dyntell ERP vă permite să creați o strategie flexibilă de prețuri, folosind un număr nelimitat de categorii și liste de prețuri. Aveți posibilitatea de a aplica discounturi și de a gestiona beneficiile grupurilor de companii și ale articolelor într-o structură matricială. De asemenea, prețurile pentru articolele din metale prețioase pot fi calculate automat, integrând fluctuațiile prețului acțiunilor acestora.

Operațiuni financiare și decontări eficiente

Modulul de gestiune financiară din Dyntell ERP vă oferă o imagine clară a stării și scadenței creanțelor și datoriilor deschise. Decontările automate permit evitarea plăților inutile, în special în cazul partenerilor de afaceri care sunt atât furnizori, cât și clienți. De asemenea, decontările în valută se bazează pe actualizarea automată a cursului de schimb prin internet, oferind o transparență totală.

Funcția de compensare automată a facturilor ajută la reducerea costurilor operaționale, iar un sistem de finanțare neautorizat previne finanțarea nepermisă a clienților. Interfața bancară facilitează un flux bidirecțional de date între compania dvs. și banca parteneră, permitând inițierea plăților direct din sistemul ERP.

Conexiuni financiare și contabile integrate

Unul dintre avantajele majore ale Dyntell ERP este capacitatea de a integra toate procesele financiare și contabile. De exemplu, în alte sisteme, achizițiile care nu sunt însoțite de factură imediat, ci de bon de livrare, pot întârzia procesul de contabilizare. Dyntell ERP rezolvă această problemă gestionând tranzacțiile într-un mod integrat.

Puteți opera un număr nelimitat de case de marcat și conecta aceste case la baza de date a companiei, transferând date online pe distanțe mari. De asemenea, sistemul permite crearea automată a unui plan de cash flow, generarea facturilor circulare pentru mai mulți parteneri și emiterea automată de rapoarte Intrastat. Situațiile de bilanț necesare auditului sunt întocmite automat, iar costurile suplimentare (de exemplu, vamale sau de expediere) pot fi distribuite la prețurile produselor.

Gestiunea financiară a costurilor și rambursărilor

Dyntell ERP oferă suport pentru gestionarea comisioanelor la nivel de articol și document, iar dacă sunteți furnizor pentru lanțuri de magazine, sistemul asigură trei niveluri de gestionare a rambursărilor. În plus, soluția include funcții pentru managementul garanțiilor și aplicarea reținerilor de garanție.

Suport avansat pentru contabilitate și costuri

Pentru a sprijini contabilitatea registrului general, Dyntell ERP include diverse funcții pregătitoare și scheme de înregistrare specifice, inclusiv defalcarea costurilor pe centre și suporturi, reguli de atribuire pentru articole, grupuri de articole, companii și grupuri de companii. Sistemul permite gestionarea conturilor curente, pre-calcularea și post-calcularea costurilor, precum și generarea automată a rapoartelor financiare.

Soluțiile noastre software

  • Dyntell ERP: Sistemul de gestionare a afacerilor complet integrat.
  • Dyntell BI: Soluții de Business Intelligence pentru analiza datelor.
  • Dyntell Industry 4.0: Automatizarea și digitalizarea proceselor industriale.
  • Dyntell Accounting: Modulul de contabilitate pentru gestionarea precisă a datelor financiare.

Industrii acoperite:

  • Industria de prelucrare
  • Producție ușoară și producție de unicate
  • Sectorul comercial
  • Project management și service

Cu Dyntell ERP, gestiunea financiară devine mai simplă, mai eficientă și mai transparentă, oferind control total asupra costurilor și operațiunilor.