Financiar

Cea mai critică problemă pentru o afacere este partea financiară. Banii costă bani, iar banii vor proveni doar din bani. Prin urmare, sistemul ERP vă ajută să asigurați operațiunile financiare ale companiei dvs. sub mai multe aspecte.

Prețuri flexibile

  • Puteți promova discounturi, puteți utiliza colecții de prețuri.
  • Puteți utiliza un număr nelimitat de categorii de preț.
  • Puteți crea o listă de prețuri.
  • Puteți gestiona beneficiile grupului de companii și ale grupului de articole într-o formă matricială.
  • Pentru articolele cu metale prețioase, puteți include automat prețul acțiunilor acestora în calcularea prețului.

Operațiuni financiare, decontări

  • Gestionarea decontării oferă o imagine clară a stării și scadenței creanțelor și datoriilor deschise. Rămâneți un partener de afaceri echitabil, cu costuri de finanțare reduse.
  • O înregistrare structurată a condițiilor contractuale vă sprijină în descoperirea rapidă a performanțelor necontractuale și a posibilelor plăți în exces.
  • Interfața bancară oferă un flux de date bidirecțional între administrația dvs. și terminalul dvs. bancar. Vă permite să inițiați plata datoriilor din sistemul de guvernanță corporativă și să afișați fluxurile de numerar care au avut loc acolo.
  • Un sistem de finanțare a clienților neautorizat va ajuta la limitarea finanțării neautorizate.
  • Compensarea automată a facturilor vă ajută să evitați plățile inutile dacă partenerul dvs. de afaceri este atât cumpărător, cât și furnizor.
  • Decontările în valută sunt bazate pe urmărirea actualizată automat a cursului de schimb de pe Internet.

Conexiuni financiare și contabile

  • În alte sisteme de guvernanță corporativă, poate fi adesea o problemă situația în care articolele cumpărate nu ajung prin factură, ci prin bon de livrare, iar prețul exact de achiziție este afișat doar săptămâni mai târziu. Dyntell ERP gestionează acest lucru într-un mod integrat.
  • Puteți opera orice număr de case de marcat.
  • Puteți conecta case de marcat la baza de date a companiei și chiar transfera date online pe distanțe mari.
  • Puteți crea automat un plan de cash flow.
  • Puteți crea facturi circulare pentru mai mulți parteneri într-o singură sesiune.
  • Datele analitice ale clienților și furnizorilor sunt o parte firească a sistemului.
  • Puteți genera automat un raport Intrastat.
  • Situațiile de bilanț necesare pentru audit sunt, de asemenea, întocmite automat.
  • Puteți transfera costurile suplimentare (vamale, de expediere și altele) la prețurile produselor.
  • Puteți gestiona comisioanele la nivel de articol și document.
  • Aveți trei niveluri de gestionare a rambursărilor dacă sunteți furnizor de lanțuri de magazine.
  • Veți primi asistență tehnică pentru gestionarea garanției și aplicarea reținerii garanției.
  • Pentru a sprijini contabilitatea registrului general, puteți efectua diverse operații pregătitoare și puteți utiliza scheme de înregistrare specifice:
    • defalcarea costurilor în funcție de centru și suport,
    • diferite reguli de atribuire pentru articol, grup de articole, companie, grup de companii,
    • livrarea materialului,
    • management complet al contului curent,
    • pre-calcul,
    • calcul unic al costurilor,
    • baza post-calcul.