Studiu de caz despre implementarea Dyntell BI la

MATIC Kft.

„Cu ajutorul sistemului Dyntell BI, putem economisi munca umană și costurile salariale în toate departamentele noastre.”

Numele companiei:
MATIC Kft.

Ramura industrială:
Fabricarea echipamentelor de birou (cu excepția calculatoarelor și perifericelor)

Număr de angajați:
168

Cifră de afaceri:
58 milioane EUR

Sisteme implementate:
Dyntell BI

Web:
http://matic.hu/

Matic Kft. a fost fondată în 1992, în 1998 a devenit proprietate a Horváth Rt. Group și funcționează în prezent ca membru al grupului. Aceasta produce 30% pentru grup (sertare case de marcat, casete, seifuri, dulapuri de instrumente, cutii de instrumente) și 70% furnizează produse pentru diverse companii din Kecskemét, Germania și Elveția.

Procesele de lucru zilnice ale Matic Kft. sunt semnificativ susținute de utilizarea sistemului BI, astfel încât facilitatea de a trimite alerte regulate și de a oferi intervenție imediată a devenit acum indispensabilă. Aceste alerte oferă în principal informații importante colegilor care lucrează în producție: starea comenzilor clienților, disponibilitatea și eficiența producției, stocul și achiziționarea de materii prime.

Ce probleme rezolvă sistemul BI?

Matic Kft. împarte aplicarea sistemului BI în două domenii principale:

  1. Pentru a urmări lucrul de zi cu zi și a elimina erorile care apar
  2. Pentru a urmări activitățile economice, inclusiv măsurarea stocului de clienți, deschiderea stocului de clienți și deschiderea comenzilor de producție.

Cum a făcut Dyntell BI munca de zi cu zi mai ușoară?
Ce departamente deservește?

Cu Dyntell BI, compania este capabilă să economisească forța de muncă și costurile acesteia în toate departamentele companiei, deoarece producerea și prelucrarea multor date nu mai are nevoie de o resursă separată. Un exemplu este utilizarea alertelor, care, în funcție de setări, notifică lucrătorul autorizat (de exemplu, punctele de conectare ale listei sursă), economisind ore lungi de lucru.

Prin personalizarea permisiunilor, sistemul deservește în mod eficient toate departamentele: de la achiziții la management, inclusiv vânzări, departamentul tehnic și producție. Dintre acestea, nivelul de luare a deciziilor – managerii de mijloc și managementul – utilizează cel mai mult sistemul.

Următoarele vizualizări ajută foarte mult la îmbunătățirea indicelui de eficiență al MATIC Kft.:

  1. Vizualizarea tabelului Comenzi producție deschise afișează în mod clar stadiul în care se află o anumită producție.
  2. Venitul estimat este urmărit utilizând două vizualizări: Compararea venitului lunar  sub formă de diagramă, și aabelul pivot de analiză al marjei de venit după client afișează venitul estimat defalcat pe anumiți clienți și comenzi.
  3. Măsurarea Ratei Deșeurilor ajută utilizatorii să evalueze performanța sub forma unei diagrame cu bare.

Ce vizualizări, alerte, automatizări utilizează compania?

Există, de asemenea, alerte zilnice și săptămânale pe zone țintă, cu câteva exemple cheie ale principalelor domenii de aplicare ale sistemului:

  1. Alertă de management legată de planul de vânzări: conform termenului limită pentru un anumit stoc de comandă de vânzare, sistemul indică pentru care lună ce venituri din vânzări pot fi prognozate.
  2. Alertă automată în cazul unei comenzi de vânzare incomplete: sistemul avertizează dacă o fază nu a fost raportată în timpul producției.
  3. Urmărirea finalizării la timp a comenzilor de producție deschise: în cazul notificării, autoritatea competentă știe dacă trebuie să consulte partenerul despre întârzierea care apare.
  4. Urmărirea ratei deșeurilor: arată cât de eficient poate lucra un coleg responsabil cu tăierea eșantioanelor pe un anumit model 
  5. După ce articolele sunt primite din depozit, sistemul BI conectează numărul de note de livrare și facturi pentru a trimite o alertă celor responsabili în caz de discrepanțe.